« Terug

Aantal keer gelezen109

Kan ik mijn e-mailadres veranderen?

Het e-mailadres wat door Smart Visie gebruikt wordt, is niet juist. Hoe kan ik dit wijzigen?

Omdat wij ervoor gekozen hebben om uw e-mailadres te gebruiken als inlognaam, kunt u niet zelf uw e-mailadres wijzigen. Bij het opvragen van uw profielgegevens zijn deze gegevens dan ook afgeschermd tegen wijzigingen. 

stuur ons een bericht

Wanneer wij een onjuist e-mailadres in onze database geregisteerd hebben en u wilt dit gewijzigd hebben, dan verzoeken wij u ons hiervoor een bericht te sturen. Vermeld duidelijk in dit bericht het oude is en wat het nieuwe e-mailadres moet worden. Wij zullen dit dan zo spoedig mogelijk doorvoeren in ons bestand. Zodra wij de wijziging hebben doorgevoerd, ontvangt u van ons een e-mail op het oude en het nieuwe adres dat de wijziging is doorgevoerd.

Vanaf dat moment zult u geen toegang meer hebben tot het portaal met uw oude e-mailadres en zult u een nieuw (eenmalig) wachtwoord toegezonden krijgen voor toegang met uw nieuwe e-mailadres.

« Terug

Scroll naar boven